Gubbar på internet

En sak som jag tycker är skit konstigt är hur lätt det är för gubbar att ta kontakt men tjejer på intenet!!
På skype till exempel är det bara att då in på vem som helst och börja chatta. I går  hände det mig och det här är hur det gick

oliver: would u like to call me?
Jag: no
Oliver: good :) how old are you?
Jag: I don't talk to strangers bye
Oliver: As u want

Den var lite längre men det där va det viktiga. 
Han hette typ likeithot48 vilket betyder att han gillar heta tjejer och han är 48 år typ!!!!
Pappa ringde till ett ställe där man kunde säga det  allså hans namn och så så att
dom kunde kolla upp honom för det är ju förbjudet det han gjorde.
Det var en annan kille som chattade med mig idag igen men jag skrev: I  don`t talk to strangers bye!!
Så det känns lite konstigt att män i det oldern kan chatta med mig så lätt!!
Så alla tjejer, om nån man börjar chatta med dig ge ALDRIG ut uppgifter om dig själv!! Om det inte är din pappa förstås haha:))


Kommentarer
Postat av: celine

bllääää hata peddofileer !

2011-04-08 @ 16:44:49
Postat av: isa

aa ellerhur

2011-04-08 @ 16:49:34
Postat av: josefine

sv; ja :D

2011-04-08 @ 16:54:07
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: ida - Smilinggirls!ッ

sv: tack din me! haft en bra fredag?

2011-04-08 @ 16:57:18
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0