Snart påsklov!!!

En dag kvar till påsklov, guuud så skönt. Jag hoppas att jag får ett mega stort påskägg:) Det som är as skönt är att imorrn börjar jag kl 09.20 och slutar 12.45 najs va!! Vi ska fira påsk på landet som ligger i Ångermanland:)
Idag hände mig en ganska rolig men irriterande sak.
Jag och mina kompisar körde apan i mitten med en studsboll, sen råkade
bollen rulla ner för ett par trappor (vi var  utomhus) så jag sprang efter bollen och mötte två killar som
såg väldigt luriga ut och dom sa hej på ett lurigt sätt. Jag letade efter bollen men hittade den inte:( Så jag sa till dom luriga killarna: Ni har tagit den eller hur? men dom sa såklart nej på ett väldigt lurigt sätt. Sen såg jag hur dom lite längre bort slängde någonting i soptunnan och då var det såklart min boll :( Hur kan man va så omogen???!!!!! Aja jag känner inte dom så det gör inte mig nått haha:)
Precis en sån dära rosa var det   

Kommentarer
Postat av: maddison <3

Don't worry about the guys! It is easter be happy!!!

2011-04-15 @ 17:16:31
URL: http://maddisonfairs.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D!

2011-04-15 @ 20:01:20
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0