ännu ett till test! :)

Tycker du om gul-bil-leken: Njae

Mycket pengar har du i plånboken just nu? 1300 :)

Mycket är klockan: halv 1 :)

Många kontakter har du på msn: ingen aning

Spenderar du en regnig dag bäst: med en bra film (Twilight) :D

VEM
Pratar du med på msn just nu? ingen

Pussade dig senast?: mamma

Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen..

Saknar du mest just nu?: Isabel :(

Ska du träffa imorgon?: mina kusiner :)

Umgicks du med senast?: min familj :D

Sov du med senast?: mig själv

HAR DU

Cyklat utan händerna: Ja :D

Gråtit en hel natt:
Nej :O

Åkt vattenskidor: Ja!

Åkt rullstol: Ja morfars har jag testat åka i en gång :D

Gjort en bakåtkullerbytta: japp

Köpt lösgodis för över 50 kr: ja :D

Haft träningsvärk: JA! :D

Önskat att du var det andra könet: ja... :O

Velat vara ett djur: Jaa

Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej..

Tyckt Harry Potter är bra: jaa :D

Hatat choklad: NEJ :O

VEM
Är i rummet med dig? ingen bara jag själv :)

Fick du senast sms av? Felicia :D

tänker du på nu? frågan du frågade nyss :D

Pratade du senast i telefon med? pappa :)

Hus var du senast i? mitt eget :)

Sa du senast “jag älskar dej” till? mamma och pappa :D

Önskar du var med: Robert Pattinson och Kristen Stewart ;)

Är din favoritsläkting? ALLA :D

vem går dig mest på nerverna? vet inte..

VAR
går du i skolan? Lidingö

är din telefon? på mitt skrivbord ;)

Är din mamma? i köket :)

Sover du? i min säng

Handlar du mest? vet inte

Fick du tag i tröjan du har på dig? den är ärvd, och det står inte på lappen så jag vet inte :(

Åkte du senast bil? hem :)

VAD
Åt du senast? hamburgare :D
Drack du senast? MJÖLK :P

Är det för färg på dina byxor? svarta :D

Är den närmaste saken som är blå? en bok :)

Gillar du mest med skolan? kompisar och bild ;)

Har du på fötterna? vita strumpor

Är din favoritfärg? mörklila, svart :P

Film såg du senast? Eclipse <3

HAR DU
Sovit i en annan säng? jaa

Målat om ditt rum? ja fast inte det jag har nu

Dansat framför en spegel? Jaaa! :D

Fått hicka? många gånger tre gånger igår... :P

Stulit pengar från en kompis? NEJ :O

Varit i slagsmål? Jaa :O


/TAREE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0